2010. december 10.

Ahogy nem rég írtam, kiderül,hogy ki lesz az új szereplő:)
Remélem pár komit kapok ehez a fejezethez,kifejezetten örülök,hogy sikerült 9 oldalasra megírnom *.* Na ,de nem dicsekszek.A lényeg,hogy legközelebb is próbálok ilyen terjedelmű fejezeteket hozni.
Jó olvasást!:)

                                                                          4 fejezet.

Utálom az esőt,egyszerűen nem lehet ilyen időben semmit sem csinálni.Épp,hogy fél 8-kor beestünk a házba.Én szó szerint beestem mert a napplaiban az első szönyegen dobtam egy hatalmas hátast.Chad gyorsan odajött és felsegített.Jesse pedig egy jót nevetett rajtam,persze tőle mit is vártam..hisz egy 24 éves srácba bújt ovódás gyerek.Valami hülye akció filmet néztek,valahonnan ismerős volt.Perzse múlt héten is ezt nézték.Remek.Olyanok lesznek ,mint a Twilight fanok.Ash felrohant a szobájába.Gondolom gyorsan eldugja az új cuccokat ,hogy Jesse ne legyen ideges.
-Carrie mikor lesz vacsi??-vihogta Jesse.
Tudja,hogy amikor későn érünk haza nem főzünk,biztos megint csak az agyamat akarta húzni.
-Öööö....Jesse már van.
-Igen??-kérdezte meglepődve,mnit egy éhes mackó.
-Ja,amit találsz a hütőbe.
Erre lekonyult az a hirhedt mosoly az arcáról.Végre egy időre békén hagy szerencsére.
-Az fasza.-morogta az orra alatt.
-Mondtál valamit??-kérdeztem tőle miközben Chadtől loptam egy csókot.
-Nem semmit...na,de Carrie kicsik is vannak itt.-nézett Kevinre.
-Haver,hagyjál engem ki a hülyeségeidböl.-vágta hozzá Kevin.
Karon fogta Haydent és felmentek az emeletre.Nem tudom mi a szar baja van Jessenek,de ma mindcenkibe beleköt.Valami a munkahelyén volt??
-Na akkor elmegyünk pizzázni??-jött le vidáman Ash.
-Nekem nincs kedvem fáradt vagyok.Bocsi.
Ash Jessere és Chadre nézett.
-Én maradok Carrievel itthon.-mondta szerelmem.
-Hát kicsim akkor csak kettesben megyünk.Nem mintha bánnám.-vigyorgott Jesse.
-Oksi.Akkor mi mentünk.Sziasztok.
-Sziasztok.-mondtuk egyszerre.
-Mit szeretnél csinálni??-kérdezte Chad.
-Hát van egy két ötletem.-mosolyogtam rá.
Még ki sem mondtam a mondatot,de már a karjában találtam magamat és a szobánkba igyekezett velem.Berúgta az ajtót és ledobott az ágyra,még jó,hogy nincs messze az ajtótól.Egyre erőszakosabban csókolt és végül is tetszett.Megszabaditott a pólómtól én pedig a nadrágjától.
Mikor már majdnem egymásban voltunk benyitott valaki az ajtón.Gyors magamra húztam a takarót és megpillantottam Haydent és Kevint az ajtóban.
-Bakker.Bocsi nem akarunk zavarni.-nyökögték a meglepődöttségtől.
Még egyszersem nyitottunk egymásra.Igaz elég nagy házban lakunk.Közös a konyha nappali és a lakás három részre tagólodik mindenkinek meg van a saját kis otthona ahova elbújhatunk.Észre se vettem,hogy Chad felkapta a gatyóját és elkezdett beszélni.A takaró alatt én is felvettem a cuccaim már amit megtaláltam.Haydenre néztem aki vette a lapot.
-Lent megvárunk titeket.
-Oké.Köszi.
-Úristen már 2 éve lakunk együtt,de egyszer sem nyitottunk egymásra.Ez nagyon ciki volt.
-Carrie ők a barátaink.Ne szégyeld amit érzel.
-Szeretlek és egy hosszú csókban részesitettem.
-Én is.Kapd fel a ruháid és menjünk le.
-Nem akarok és ,hogy ezt fokozzam a takaró alá bújtam.
-Carrie ne csináld.-mondta Chad. Halottam ,hogy próbálja visszatartani nevetését.
-Nem megyek le,ez nagyon ciki volt.-dünnyögtem a takaró alól.
Fel sem fogtam mi történt,de Chad felkapott a takaróval együtt.
-Hülye..tegyél le!!-kapálóztam a karjaiban.
-Ha így izegszmozogsz elejtelek.
-Hát az szép lenne.-morogtam.
-Minden okés??-kiabált fel Kevin.
-Aha.Csak Carrie durcáskodik.-válaszolt Chad.
-Nem is duzzogok.Amilyen gyorsan lehetett letrappoltam a lépcsőn.Kevin és Hayden a nagy asztalon pakolták elő a társast, a fotelokat teljesen eltolták a falhoz,hogy elférjünk a az asztal körül.
-Activity??-kérdeztem.
-Ja,mást nem találtunk,így is eléggé kupi van a raktárban.-magyarázta Kevin
-Ja..hát a régi cuccaink,valamit csinálni kéne velük.-válaszoltam.
-Hát..igazából most mind kijött a szőnyegre amikor kinyitottam az ajtót minden kidőlt.-sopánkodott Hayden.
-Ne már.Fáradt vagyok.Nincs kedvem összepakolni.
-Majd mi összepakoljuk,úgyis mi műveltük.-mondta Kevin.
-Na akkor játszunk??-kérdezte vidáman Hayden,mint egy játékmanó.
-Nincs sok kedvem.-próbáltam lerázni őket,hogy Chaddel lehessek.
-Ne már Carrie tök jó buli lesz.-biztatott Hayden.
-Héé skacok mit csináltok??-kérdezte boldogan Jesse.
-Activity.Beszálltok??-kérdezte Kevin.
-Még szép,ki nem hagynám.-lelkesedett Jesse.
-Fáradt vagyok,inkább felmegyek aludni.Chad jössz??-kérdeztem szerelmem.
-Aha mindjárt,még megnézek valamit,de menj csak fel nyugodtan.
Felbaktattam a lépcsőn és gyors bementem a szobánkba bevágtam az ajtót és lehuppantam az ágyra.Teljesen szét voltam esve.Nem tudom mi a szar bajom van,de sose voltam ennyire fáradt.Csak ne valami hülye vírust kapjak el,utálok beteg lenni.Nemsokára fel is jött Chad ahogy ígérte.
-Kicsim mi a baj??Mostanában rossz kedved van.
-Ez az,hogy én sem tudom mi van velem.
-Voltál orvosnál??
-Chad mikor lettem volna?? Egész nap dolgozom.
-Orvoshoz csak van időd elmenni.Ezzel nem oldasz meg semmit ha kerülöd a dokit.
-Tudom...de
-Nincs semmi,de holnap elmész orvoshoz és kivizsgáltatod magad.Ja és Ash elkísér,hogy tudja bizonyitani,hogy odamentél.
-Jajj,csak bébiszittert ne fogadj mellém.-gunyolódtam rajta.
-Gondoltam rá,de mégis felnött vagy.
-Hát még jó,hogy rájöttel.Megyek zuhanyozni.
A fürdőbe megengedtem a meleg vizet és pár perc múlva tidzta pára volt a szoba.Hirtelen rosszul lettem és csak egy szúró fájdalmat éreztem a fejemben.Még halványan láttam Chad arcát és utána már semmi csak a nagy feketeség.A nap belesütött a szemembe ami nagyon zavart elkezdtem pislogni és kivettem a srácok arcát.Chad,Ash,Jesse,Hayden,Kevin és egy idegen fehér köppenyes öregember.
-Hol vagyok??-kérdeztem ijjedten mikor megláttam ezeket a felszereléseket.Persze kórházba v agyok csak itt van ilyen förtelmes szag.
-Kórházban van hölgyem.Beütötte tegnap a fejét és koponyatörést szenvedett.
-Mi van??Koponyatörést??Remek.Ez hiányzott-akadtam ki.
-Nyugodjon meg kapott fájdalomcsillapitót,de már kezd elmúlni a hatása valószinűleg azért ébredt fel.Ma még végzünk egy röntgent.
-Mikor mehetek majd haza???-tértem a lényegre.
-Nézze hölgyem,ezeket komolyan kell venni.Ezen a héten már biztos nem engedjük haza.Ha a röntgen nem mutat semmi rosszat akkor is csak jövő hét végén engedjük haza.
-Szuper!!
-Még később visszajövök.-köszönt el az orvoshoz.
-Carrie,hogy érzed magad??Nem fáj a fejed??-halmoztak el kérdésekkel.
-Álljállj! Egyszerre egy kérdést.Nem nem fáj annyira a fejem és soha jobban nem voltam még.Marha izgi ,hogy ilyen hülye madzagokra vagyok kötve.
-Kicsim meg fogsz gyógyulni.-nyugtatgatott Chad.
-Persze.Ajánlom is,
-Carrie komolyan hogyan estél el??-kérdezte Jesse.
-Franc se tudja.Gondolom elcsúsztam egy tócsában.
Bejött egy nővér egy tálcával
-Kérem távozzanak.Vége van a látogatásnak.
-Szia Carrie.
-Sziasztok.
-Most egy kis szúrást fog érezni,de utána nem lesznek fájdalmai.Ha jól méllyen fog aludni elvégezzük a röntgent.-magyarázta a nővér.
Nem mintha sok mindent értettem volna belőle.Egyre jobban közeledett a sötétség és teljesen elnyelt.Felriadtam.Szörnyű álmom volt.Fojt rólam a víz és meg voltam réműlve.Azt álmodtam.hogy kiengedtek a kórházból,de Chad más barátnőt talált magának.
-Carrie jól vagy??-halottam meg azt az ismerős hangot.Chad volt az.
-Persze,Csak rossz álom volt.
-Ohh láttom már fel is ébredt.-jött be az orvos.
-Igen.-bológatni tudtam csak.
-Elkészült a röntgen.Semmi rosszat nem mutatott,enyhe koponya törése volt.Jobban megúszta ,mnit gondoltuk volna.
-Akkor haza mehetek??-kérdeztem boldogabban.
-Majdcsak holnap.De van még valami.
-Micsoda??
-Nem vagyunk benne biztossak csak egy percre láttuk..
-Mondja már meg.-türelmetlenkedtem és éreztem,hogy Chad erősebben szoritja a kezem.
-Szóval..maga terhes.
-Mi???-ez hihetetlen.
-Gratulálok,de ez még nem biztos.Délután végzünk egy ultrahangot.
-Rendben.Köszönjünk.-küldtem el illedelmesen az orvost.
-Carrie ez csodálatos.-ujjongott Chad
-Ahamm.-motyogtam valami értelmeset.Ezt nem értem mikor fogant meg?? Basszus!!Két héttel ezelött amikor annyira édes volt Chad és minden gyorsan jött.Egyszer nem védekezünk és összejön.Ez csodálatos.Egy marh nagy mosoly ült ki az arcomra ,mert Chad elkezdett nevetni.
-Örülsz neki??-kérdeztem.
-Persze.Ez csodálatos.
-Igen,de szembe kell néznünk anyámékkal vagyis csak anyámmal.
-Megoldjuk Carrie.-mosolygott rám Chad.
-De ne éld bele magad még nem biztos.
-Tudom.
Megint az a nővér jött be aki múltkor.
-Nem akarok altatót.-nyöszörögtem.
-Nem is fog kapni.Az ulrahangra kell készülödni.Jöjjön,álljon fel elkísérem.
-Rendben.
Kimásztam az ágyba és egy marha hosszú folyosón vonszoltak végig.Chad ott jött melettem és fogta a kezem.
-Itt is vagyunk.Menjen be és feküdjön le.Máris jön az orvos.
Chad felsegitett az ágyra és be is toppant egy magas szőke hajú 30 körüli orvos.
-Jó napot!Carlisle vagyok-mutatkozott be.
-Carrie.
-Nos Carrie most egy kis zselét fogok a hasára kenni.
Picit hideg volt,de bármit kibírok csak,hogy tudjam terhes vagyok-e.Egy kis bigyóval körözött a hasamon és a monitoron megjelent valami fura alakzat.
-Igen.Úgy láttom,hogy az ott egy kisbaba.-mutatott egy pici fejre.Először nem éáttam,de mikor már majdnem belemásztam a monitorban akkor vettem észre a kis testet.Gyönyörű volt.Ránéztem Chadre aki teljesen le volt döbbenve.
-Most még nem lehet megállapitani a nemét.Még nagyon pici.Kb. 3 hetes lehet.
Kikapcsolta a monitort a hasamról letörölte a zselét.
-Jövő héten szerdán jöjjön be újra ultrahangra és akkor képet is tudok adni.
-Köszönjük-mondtam Chad helyett aki még mnidig le volt döbbenve.
Kitoltam a szobából és visszamentünk az ágyamhoz.Akkor kapcsolt,hogy most én vagyok a beteg nem ő.
-Ez ez...-nyökögte.
-Csodálatos.-fejeztem be helyette.
-Igen.Kisbabánk lesz.-mosolygott szerelmem.
Megcsörrent a telefonja.Biztos a lányok ,hogy mikor jöhetnek be.
-Igen.Bejöhettek.-mondta Chad.
-Csajok voltak??Bólintott.
-Fél óra és itt lesznek.Készülj fel.
-Mire??-kérdeztem értetlenkedve.Végül leesett.Persze ha Ash megtudja,hogy babát várok ahogy kilép a kórházból az első dolga az lesz,hogy bemegy egy baba boltba.
-Kérsz valamit enni??-kérdezte Chad.
-Öööö..sajtos hambit.-válaszoltam mosolyogva.
-Mindjárt hozom.
Ahogy kimondta márel is tünt a szobából.Valószinűleg a büfébe ment.Ohh a francba elfelejtettem mondani neki,hogy narancs levet is hozhatna.Na mindegy annyira nem fontos.Gondolatmentemből Ash síkitása rázott ki.
-Jaj,Carrie úgy örülök.Egy pici baba.-síkitott barátnőm.
-Elhiszem Ash.Még én sem fogtam fel igazán.De ha így síkitasz kiküldenek a kórházból.-vigyorodtam el lelkesedesén.
-Sziasztok.-köszöntek a többiek.
-Hali.Hiányoztatok és mindenkitől egy nagy ölelést kaptam.Közben Chad is visszaért a kajámmal.
-Tessék.-rakta le a szekrényre.
-Köszi.
-Na és miújság van??-kérdezte Hayden.
-Hát nem rég voltam ultrahangon,három hetes a baba.Holnap hazaengednek és úra jövőhéten szerdán kell bejönnöm.
-Bekísérhetlek??-könyörgött Ash nagy boci szemekkel.
-Persze.-mosolyodtam el kislányos viselkedésén.
-Jajj,de szupi.Holnap elmegyünk egy bababoltba és körül nézünk.Oksi??
-Nem tudom Ash.Korai ez még.Majd jövőhéten a vizsgálat után menjünk el..akkor már 1 hónapos lesz.
-Na jó.Te tudod,nem akarom rád erőszakolni.-szontyolodott el.
-Köszi.
Egy bazi nagyott ásitottam amin a srácok elmosolyodtak.
-Szerintem mennünk kéne.Carrie fáradt már.-helyeselt Jesse.
-Nem nem vagyok fáradt.-válaszoltam,de megint egy nagyot ásitottam.
Ahogy felnéztem láttam,hogy Jesse Ashleyt tolja ki az ajtón.Fura Hayden és Kevin nem volt itt.Igaz valakinek dolgoznia is kell.Majd máskor biztos bejönnek.Kezdtem nagyokat passogni és megint elnyelt a nagy sötétség.Egy virágos réten találtam magam egy pici babával a kezemben.Egyszerűen csodaszép volt a kék szemei és a szőke haja,mint egy mesebeli herceg.Igen,kisfiú volt.Kisfiam fog születni.Csodálatos érzés fogott el és egyben a türelmetlenség.Alig várom,hogy megpillantsam az én kishercegem és biztos az apukája is örülni fog,hogy fia születik.Biztos vagyok benne,hogy fiú lesz.Ez olyan anyai megérzés.De ezt az apucijának is meg kell tudnia,hogy felkészüljön a trónörökösre.Nem vagyok híve a baba nemének titokbatartásában.Első gyerek.Azért nem mindegy ,hogy rózsaszín vagy kék ruhát kell venni neki és könnyebben fel ehet készülni a picire.Kicsit szűkösen leszünk a házban.Nem tudom,hogy hol lesz a szobája.Egy darabig még velünk is aludhat,de ha nagyobb lesz.Elkéne költöznünk,de nem tudom,hogy Chad ,hogy áll ezzel és nekem is hiányoznának a csajok.De végül is nem a világ végére költöznénk.Én itt szeretnék maradni a városban.Valami meleg sütötte az arcomat,persze a nap megint a képembe süt.Szuper.Aludni sem lehet.
-Szia kicsim.-ébresztett fel Chad.
-Hány óra van??-kérdeztem kómásan.
-11.
-Este??
-Nem.Tegnap mikor elment Ash és Jesse elaludtál vagyis olyan este 6 körül.
-Ohh ..olyan sokat aludtam??
-Beszéltem az orvossal.Azt mondta mostanában fáradékonyabb leszel és fura ételeket fogsz megkívánni.
-Jó reggelt.-köszönt az emlegetett szamár.Igaz ő az orvosom vagyis nőgyógyászom.
-Jó reggelt.
-Ma akkor haza is engedjünk.Elkészitettem a kartonját és jövő héten várom.
-Köszönöm.
Kimásztam az ágyból és felkaptam a ruháimat amit Chad hozott be kérésemre.Megint valamit csak felkapott a zöld nadrágomat és a narancssárga blúzomat hozta el.
-Nagyon szép összeállitás.-mosolyodtam el a látványomon.
-Siettem.-kaptam válaszul.
-Na jó menjünk kiráz a hideg ettöl a helytől.
-Pedig még sokszor fogsz ide járni.
-Igen,de nem kell ennyit dekkolnom itt.
Felkaptam a táskám és a kartonom és a kijárat felé mentünk.Chad az én kocsimmal jött be,vagyis az a lányoké meg külön van a fiúknak.Hátra bedobtam a táskám és az anyósülésre ültem.Gyors bekapcsoltam az övemet és a rádiót birizgáltam ,de sehogy sem jött be zene.
-Carrie hagyd azt a rádiót.Nem jó.
-Ja.Mióta ilyen szar??
-Tegnap Ash ment vele.Tőle kérdezd.
Az úton egész végig csöndbe voltam és csak akkor vettem észre,hogy hazaértünk mikor Chad kin yitotta nekem az ajtót.
-Végre itthon.
Besétáltam az ajtón és sehol senki nem volt.Pedig szombat van.Túlóráznak vagy mi??Elmentem a nappaliba azzal a céllal,hogy bekapcsolom a tv-t amikor megláttam a lufikat mindenhol és az Újra itthon!! szöveget.Hátulról valaki átölelt és egy nagy puszit dobott az arcomra.
-Jajj csajok köszönöm.
-Nagyon szívesen.-jött a válasz Haydentől és Ashtől.
Ash elővett egy pici dobozt és odaadta nekem.
-Ez mi??
-Nyisd ki!!
Egy darab babacipő volt benne.
-A másik Chadnél van.-mondta barátnőm.
Erre előhúzta Chad a lakáskulcsát ott lógott rajta a babacipő.
-Jajj,köszönöm.
Haydentől egy cumit kaptam amin jót nevettünk.
-Ez nem a babának van ám,hanem neked.-jött a válasz Jessetől.
-Persze,de csak akkor cumizok ha majd te is.
-Arra várhatsz.
-Gondoltam.Felmegyek pakolni.
-Ne segitsünk??-kérdezte Hayden.
-Még nem vagyok bálna,de azért köszi.
Felrohantam a szobánkba és bekapcsoltam egy számot.Valami lassú volt,de tetszett.Beraktam egy mosást a mosógépbe és kivasaltam a halom ruhát.Gondoltam,hogy Chad nem fog vasalni.Legalább egy órám elment a vasalással.Összehajtogattam pár ruhát,de Ash feljött beszélgetni.
-Tudni akarod majd a nemét??
-Persze,de nekem van egy megérzésem.
-Mi??
-Lehet,hogy kiröhögsz,de én úgy érzem,hogy fiú lesz.
-Jajj nem röhöglek ki.Ez olyan anyai megérzés??
-Valami olyasmi.
-Kész a kaja csajok.-szólt be Hayden.
-Megyünk.
Mindenki az asztalnál ült és minket vártak én elfoglaltam helyemet Chad melett.Ma Hayden főzött ,csirkemell volt kukoricás rizzsel.Imádom.Olyan finomakat tud főzni.Kár,hogy nem szakácsnak ment el.Desszertnek pedig puncsos sütit kaptunk.Amit egyedül én nyomtam be.A fiúk szerint túl édes volt.Hayden nem eszik sütit.Ash pedig fogyozik.Nem mintha nagyon kellene neki.
-Köszönöm Hayden.Nagyon finom volt.
-Szívesen.
-Nem gond ,ha most nem segitek a mosogatásban??
-Dehogyis.Menj csak fel pihenni.
-Köszi csajok.
Felmentem zuhanyozni és legalább fél órát álltam a meleg víz alatt.Felvettem egy mesefigurás pizsit amit Chad annyira szeret.
-Nocsaknocsak megjött a kislány pizsiben.-persze Jesse volt.
-Hát te még nem alszol pici fiú??Elmúlt ám 8 óra.
Állandóan piszkáljuk egymást.Nem is tudom mi lenne velem nélküle.Bementem a konyhába teáért,de észrevettem,hogy elfogyott így csináltam magamnak.Közben megjött Ash a zuhanyzásból.
-Hayden??-kérdeztem tőle.
-Pakol a szobájukba.
-Kérsz teát??
-Nem köszi,az elöbb ittam.
-Áhh rohadt fáradt vagyok.Megyek aludni.Jó éjt.
Elmentem még a nappaliba ,hogy megnézzem Chad mit csinál.Focit nézett.Bebújtam a meleg ágyba és elszűrcsöltem a teámat,miközben egy hülye filmet néztem.Nem igazán érdekelt ezért kikapcsoltam.Hamar elaludtam. Éreztem,hogy átölelnek biztos Chad volt az,de nem volt erőm felébredni,hogy beszélgessek vele.Pedig lenne mit.
Reggel......

-Jó reggelt.
-Neked is.-köszöntem Chadnek.
-Tegnap hamar elaludtál.
-Aha.Beszélnünk kéne.
-Miről??
-Szóval úgy érzem,hogy szűkös lenne itt a hely ha a pici is megszületne.
-Igen??-kérdezte értetlenül.
-Lehet,hogy elkéne költöznünk nem?
-Én is gondoltam rá,de nem mertem megkérdezni.
-Szóval beleegyeznél??
-Igen.
-Akkor a többieknek kell szólni és lakást kéne keresnünk.

3 órával később...

-Muszály elköltöznötök?-nyavalygott Ash.
-Nem igazán férnénk el és mindenkinek így lesz a legjobb.Egy baba este sír és sok baj van vele.
-Tudom.De nem akarom,hogy elmenjetek.
-Ashley itt keresnénk házat a városban.Nem a világ végére megyünk.
-Oké.Igazad van.Külön család vagytok már.
-Na ugye. De minden nap találkozni fogunk.Vagy itt vagy nálunk.Hisz te leszel a keresztmamija a picinek.
-Komolyan??
-Igen.
-Jajj Carrie!!Köszönöm.Igazán el lesz kényeztetve ez a picúr.
-Ettől félek én is.Segitesz házakat keresni??
-Persze.De milyenre gondolsz??
-Hát mindenképp két emeletesre,nagy udvarral és ne a legforgalmasabb részén legyen a városnak.
-Nézd találtam egyet.
-Végülis jól nézki.
Leírtam a címet és a telefonszámot.Majd Chaddel megbeszélem ha viszajött már.
-Nem megyünk el vásárolni??-kérdezte Ash.
-Nem tudom.Hamar elfáradok.
-Naaa.Légyszi.Csak egy két órára mennénk el.
-Na jó.Neked nem lehet nemet mondani.
-Jajj,de jó.Szeretlek Carrie.
-Felkapok egy normális nadrágot és mehetünk.
Egy fekete csőnadrág melett döntöttem és felvettem a fehér feszülős pulcsimat és a fekete csizmámat.Nem igazán vagyok oda a magassarkúakért csak ha nagyon muszály akkor veszek fel.Lementem a nappaliba ahol Ash az ujján pörgette a kocsikulcsot.Persze,megint türelmetlen.
-Mehetünk.
-Oksi.Én vezetek.
-Oké.
Felkaptam a fekete tatyómat és beültem a kocsiba.Ash bekapcsolta a rádiót,de valószinűleg nem tetszett neki,mert pár perc múlva kikapcsolta.
-Ööö..írnunk kell majd egy listát,hogy mit kell venni.
-Mi van??
-Hát babacuccokat kell venni majd.De majd ráér jövő hét megírni.Ugye akkor mondják meg a nemét??
-Nem tudom.Szerintem igen.
-Oké.Majd segitek megírni.Unokanővéremnek is én segitettem.
-Aha.Köszi.
Remek Ash már lázban ég,mintha karácsony lenne.Vasárnap van csak nincs nyitva az összes bababolt a városban.Akkor meghalnék.
-Carrie jössz??
-Aha.
Valami hatalmas üzlet előtt áll meg.Itt még nem is voltam,biztos nem rég nyílt.Három emeletes monstrum volt ez az épület.
-Bemegyünk ide??-kérdezte.
-Felőlem.
Az üzlet eleje tiszta babakocsi sor volt.Végig néztem és mindenféle alakban és színben voltak.Én egy kék babakocsit néztem ki,persze lányos színt nem is néztem.Anyai megérzés,hogy fiam lesz.Ashley végig futotta a hosszú sort és megmutatta az ötleteit.Lila,rózsaszín,piros színben mutatta a babakocsikat.
-Mi van ha fiú lesz??-kérdeztem
-Akkor ez legyen.-mutatott az általam kiválasztott kékre.Ebben legalább egyetértünk.
-Én is azt néztem ki.
-Szuper.Menjünk nézzünk babahordozót.
Csúcs remélem télleg csak egy két óra lesz ebből.Megláttam a hordozókat és a kiságyakat azt hittem rosszul leszek.Mekkora ez az üzlet??Elsőre megpilantottam egy kék babahordozót amibe szó szerint beleszerettem.
-Ez tökéletes.-mutattam emg Ashleynek.
-Aha.Szép.Egyszerű,de szép.Lányossat ne nézzünk??
-Nem,nem kell.
-Kiságyat ne vegyünk most??-kérdezte csillogó szemekkel.
-Nem tudom Ash korai lenne még.
-Dehogyis tök mindegy,hogy fiú vagy lány lesz kiságy akkor is kell.Csak a keretet vennénk meg a takaró az még maradhat.
-Na jó.-egyeztem bele őrült ötletébe.Chad el fog küldeni melegebb éghajlatra Ashleyvel együtt.
Mászkáltam a kiságyak között,de egy sem tetszett meg mindegyik olyan sötét volt.Jó ez hülyeség,hogy sötét volt,de az én gyerekemnek világos legyen az ágya.Megláttam egy világos ágyat.
-Ash gyere.Nézd meg ezt.
-Tök jó.Tetszik.
-Aha.Nekem is.-mosolygtam barátnőmre.
-Egy kék takaróval fel lehetne dobni.
-Bizony.-mosolyodtam el ötletén.
Megkukkoltam az árát végül is nem is volt annyi drága.23000 Ft volt a keret.
-Na akkor ezt megveszem.
-Juppi.Szólok egy eladónak.-mondta Ash.
-Oké.
Még nézelődtem az ágyak között amikor megláttam egy pihenőszéket vagy mi a csodát.Nem is tudtam,hogy ilyen is van.Nagyon megtetszett,kék és barna színű volt.Talán megveszem ha nagyobb vásárlásra jövünk.
-Hello.-köszönt egy fiatal csaj.
-Szia.
-Akkor ez legyen??-mutatott az ágyra.
-Igen.
-Rendben.Most szeretnék elvinni vagy mi szállitsuk ki.
-Elvisszük.
-Rendben.Egy perc és elő hozatom a pénztárhoz.
-Köszönöm.
Elindultunk Asheyvel a pénzráthoz ,hogy kifizessem az ágyat.Elkérték a pénzt és már birtokba is vettük Ashleyvel a babaágyat.Kivittük a kocsiba és hátra bedobtuk.
-Visszamegyünk még??-kérdezte barátnőm.
-Aha.Kell még pár ruha.
-Igen??Nem vagy lázas Carrie??-gúnyolodott Ash.Persze általában utálok vásárolni,de be kell látnom szűk ruháimba nem fogok beleférni és itt lesz a tél.
-Gúnyolodj csak.Akkor is kell a meleg ruha.
-Oké.Menjünk.
Valami bababoltba mentünk be megint,de a ruhás részre vagyis inkább a kismama részre.Őrület mennyi ruha volt.Először is egy kényelmes kabátot próbáltam fel.Szürke összekötős volt.Kicsit furcsa volt,hogy nő a hasam és ruhákat kell vásárolni.A kabátot beraktam a kosárba és néztem még cicanadrágot.Meg is találtam őket és nagyon megörültem amikor megláttam fekete,szürke,fehér és kék színben mindet megvettem.Észre se vettem,hogy Ashley eltűnt melőlem.Szerencsére vissza is jött valami ronggyal a kezében.
-Az mi??-kérdeztem.
-Pocak védő.
-Aha és minek kell??
-Neked.
-Mi?? Én ilyet nem rakok a hasamra,még összenyomja a babát.
-Jajj,de lökött vagy.Melegití a hasad.
-Ja...az más.
-Na ugye.Akkor milyen színben kell??
-Fekete,szürke.-válaszoltam.
-Oksi.Itt is vannak.
-Na most már menjünk fáradt vagyok és Chaddel is beszélnem kell.
-Oksi.
Kifizettem a ruhákat és szó szerint beestem az ülésbe.Nagyon elfáradtam.Mi lesz akkor velem később.
-Carrie.Ébredj.
-Hmm??Mi van??
-Hazaértünk.Kelj fel.
-Ja.Elaludtam??
-Aha.Gyere besegitlek a házba.
-Köszi.
Meleg csapta meg az arcomat,biztos beértünk a lakásba,teljes komában voltam éreztem,hogy Ash leráncigálja rólam a cipőt és a kabátot.
-Chad!!-üvöltött barátnőm amire kicsit felébredtem
-Sziasztok.Hát vele mi történt??
-Elaludt a kocsiba.
-Ja értem.Felviszem.-halottam szerelmem hangját és erős karjaiban éreztem magam.Megint cipel.Komolyan úgy viselkednek velem,mintha halálos beteg lennék.
Hamar elnyomott az álom mivel fel sem keltem igazán.Megint azon a réten voltam és újra az a pici fiú volt a karomban.A kisfiam.Még mindig nem tudom elhinni,hogy 8 hónap múlva gyerekem fog születni és 8 hónapunk van elköltözni a barátainktól,hogy új életet kezdjünk a gyermekünkkel.Hiányozni fognak a srácok,de végre gyerekem lesz amire már 5 éves korom óta álmodoztam.Chad nem az első pasim volt igazából,de vele volt az első igazi komoly kapcsolatom.Első fiú az életemben és most neki fogok gyereket szülni.A szüleim még semmit sem tudnak és a testvérem sem.Chad szülei sem tudnak semmit.Be kell tervezni egy családi találkozót egyik hétvégén,de mi van ha anyuék nem örülnek a picinek??Én vagyok az első és utolsó lányuk az öcsém egy lókötő és hiányzik a suliból állandóan.Erre most a nyakukra szülök egy unokát.Chad szüleivel kétszer találkoztam.Az anyja elég fura természet,de az édesapja nagyon kedves biztos örülni fog nekünk és az unokának ,hiszen már két unokájuk van.Chad bátyjának egy 6 éves és 2 éves lánya van.Miranda és Sarah.Aranyos lányok.De a szüeimtől félek és Chad anyjától.Nem akarok veszekedést a családban.Pár hónap múlva anya leszek.Pár év múlva egy pici gyerek anyának fog hívni.Egyre jobban várom,hogy végre kibujjon.Ahogy telnek a napok egyre nagyobb kéztetést érzek arra,hogy átöleljem megcsókolgassam.

Nincsenek megjegyzések: